Wikia

Erwin Sikowitz
Sikoweis
Algemene Informatie
Geslacht: Man
Leeftijd: 37
Haar Kleur: Bruin/Grijs
Oog Kleur: Bruin
Serie Informatie
Eerste verschijning: Pilot
Laatste verschijning: Victori-Yes

Erwin Sikowitz is de improvisatie leraar op Hollywood Arts. Zijn stijl van lesgeven is heel vreemd. Hij is nogal een vreemde man vaak doet hij vreemde dingen, zoals drinken uit een kokosnoot in de klas (hij zegt dat kokosmelk hem "visioenen" geeft) en klimt de klas soms binnen door het raam, maar al zijn studenten lijken hem aardig te vinden en genieten van zijn lessen. Zijn studenten lijken hem te beschouwen als een goede vriend. In Freak Freak Out nemen Tori en de rest van de groep een aanloop en geven hem een ​​dikke knuffel na zijn optreden in Karaoke Dokie. Jade vermeld op TheSlap dat Sikowitz haar favoriete leraar is ondanks zijn vreemdheid. Vaak schrijft hij vreemde feiten over acteren en podiumkunsten op zijn white board, onder andere: Improvisatie is als een fijne kaas, maar niet echt "en" Theater is het leven, Film is kunst, tv is een meubel "Hij is de enige leraar op Hollywood Arts die een ​​TheSlap pagina heeft. Tot nu toe is Sikowitz 11 keer in de showgeweest; Pilot, The Bird Scene, Beck's Big Break, The Great Ping Pong Scam, Cat's New Boyfriend, Freak The Freak Out, Sleepover at Sikowitz's, Beck Falls For Tori, Tori Gets Stuck, Prom Wrecker, iParty With Victorious en Locked Up.

Sikowitz laat zijn zangtalent en de podiumtalenten zien in Freak The Freak Out. Op TheSlap lijkt het erop dat het zingen van de studenten soms op zijn zenuwen werkt.

Hij lijkt een lopend conflict met zijn moeder te hebben naar zijn status op TheSlap. Hij heeft eens het onderwijs verlaten tot zijn eisen werden ingewilligd door het schoolbestuur, maar zijn moeder dreigde om hem uit haar testament te schrappen als hij niet terugging. De lijst van eisen die hij had waren:

  • Een kokosnoot automaat moet worden toegevoegd aan het Asphalt Café zodat ik mijn dagelijkse portie kokosmelk kan krijgen.
  • Mijn moeder moet verbannen worden van het Hollywood-Arts gebouw. Elke keer als ze op bezoek komt, kwetst ze mijn gevoelens.
  • Een loonsverhoging zou leuk zijn. Tie-Dye kleding is weer terug in stijl en worden nogal prijzig.
  • Een nieuwe PearTV moet worden geïnstalleerd in mijn klas - Voor educatieve doeleinden, natuurlijk.
  • De beveiliging moet stoppen met het doorzoeken van mijn tas elke ochtend. Wat er in boekentas van een man zit is privé.