Wikia

How Trina Got In
Seizoen 3, Aflevering 10
HowTrinaGotIn
Eerste keer op TV 5 mei 2012
Productie Code 309
Schrijver(s) Dan Schneider &

Christopher J. Nowak

Regisseur(s) Russ Reinsel
Aantal kijkers: 2,414 miljoen
Aflevering Gids
vorige
"Driving Tori Crazy"
volgende
"Tori Goes Platinum"

How Trina Got In is de 10de aflevering van seizoen 3 van Victorious en de 43ste aflevering van de gehele serie. De aflevering ging in première op 5 mei 2012 in Amerika.

PlotEdit

Er worden verschillende verhalen vertelt over hoe Trina op Hollywood Arts terecht is gekomen. André Zegt dat Trina vroeger wel talent had maar Sinjin raakte haar per ongeluk met toneelverlichting en sloeg alle talent uit haar. Jade zegt dat toen ze haar slechte zang liet horen de jury nee zij. Maar Trina gooide een gas granaat waardoor ze bewusteloos raakten. (Behalve zichzelf ze droeg een gas masker) Daarna noteert ze overal ja op hun notitiebord. uiteindelijk herinnerde de jury  zich niks meer door het gas. Beck zegt dat toen ze haar slechte zang lied horen de jury nee zei. Dus Trina maakte een deal met ze. Ze daagde de jury uit tot een gevecht als ze won mocht ze naar Hollywood Arts verloor ze dan niet. Volgens Beck won ze dit gevecht. Uiteindelijk komt Sikowitz met het ware verhaal. Terwijl de rest van de jury Sinjin uit een soda machine haalde beoordeelde hij Trina's auditie in zijn eentje. Doordat hij zure kokosnootmelk dronk hallucineerde hij en dacht hij dat Trina heel getalenteerd was en accepteerde haar voor Hollywood Arts.

SubplotEdit

HowTrinaGotInSubplot

Tori en Robbie gaan naar Nozu maar wanneer ze moeten betalen komt Robbie erachter dat hij zijn portemonnee is vergeten en Tori heeft haar tas met al haar spullen op school laten liggen. Robbie en Tori proberen iemand te bellen om geld te vragen maar Robbie's telefoon werkt niet omdat hij geen abonnement heeft. Ze kunnen ook niet weg omdat Kwakoo een medewerker ze in de gaten houdt. Uiteindelijk moeten ze bij Nozu werken om de rekening te betalen. Ze moeten 7 kilo inktvis snijden. Als ze klaar zijn mogen ze gaan maar Robbie breekt  per ongeluk een stapel borden. Hij moet blijven en Kwakoo's voeten masseren terwijl Tori ervandoor gaat.