Wikia

Nederlandse Victorious wiki

Jade Dumps Beck

Opmerkingen0
129 pagina's
op deze wiki
Jade Dumps Beck
Seizoen 1, Aflevering 5
Bade2.jpg
Eerste keer op TV 2 mei, 2010
Productie Code 106
Schrijver(s) Matt Fleckenstein
Regisseur(s) Steve Hoefer
Aantal kijkers: 3,3 miljoen
Aflevering Gids
vorige
"The Birthweek Song"
volgende
"Tori the Zombie"

Jade Dumps Beck is de 5de aflevering van seizoen 1 van Victorious. Hij ging in première op 2 mei 2010 in Amerika.

PlotBewerken

In het begin van de aflevering komen we te weten dat Beck de laatste tijd veel omgaat met Alyssa Vaughn de mooie dochter van een billionaire. Een foto van de twee verschijnt op het internet en Tori heeft het erover met Beck en zegt dat Jade dit niet leuk gaat vinden.

Niet snel daarna krijgen Jade en Beck ruzie. Jade zegt tegen Beck dat ze het niet goed vind dat hij met andere mooie meisjes uit mag hangen en is gefrustreerd omdat Alyssa hem heel veel sms't. Het stel betrekt Tori bij hun ruzie en vraagt Tori om haar mening. Naarmate de ruzie intenser wordt besluit Jade het uit te maken met Beck.

De rest van de week blijft Beck omgaan met Alyssa Vaughn. Jade wordt jaloers iets wat ze probeert te verbergen maar dat lukt haar niet. Uiteindelijk gaat Jade naar Tori voor hulp. Ze komt huilend naar haar huis en vergelijkt haar gebroken vlieger met haar relatie met Beck en smeekt Tori om met Beck te gaan praten. Tori gaat naar Beck en probeert het te overtuigen Jade terug te namen. Beck zegt dat Jade nooit iets aardigs voor hem heeft gedaan. Tori probeert zijn ongelijk te bewijzen door te vragen wat hij van Jade voor zijn verjaardag had gekregen. Beck zegt dat hij een blikje limonade van haar kreeg. Wanneer Tori erachter komt dat Beck geen grapje maakte praat ze met Jade en zegt dat ze wat aardiger moet zijn voor haar vriendje. Jade sleept Tori het Conciërge hok in en begint te huilen. Jade neemt Tori's advies aan en met haar hulp haalt ze een rottweiler voor Beck een hond die hij altijd al graag wou hebben.

De meiden proberen de rottweiler in Beck's RV te krijgen en hopen dat de hond Beck's gezicht likt en hem opvrolijkt en zorgt dat hij Jade terug wil. Het blijkt dat Beck's vader in de RV zit en de rotweiller valt hem aan. M.Oliver word weggebracht met de ambulance. Jade verontschuldigt zich tegenover Beck en probeert het uit te leggen. Maar halverwege haar uitleg kust Beck haar en zegt hij dat hij niet gestopt is met van haar houden en ze zijn weer samen.

SubplotBewerken

Trina start een one-women show en Robbie moet er een recensie over schrijven. Robbie ziet de voorvertoning en hij blijkt zo slecht als zijn verwachting. Hoewel Robbie zichzelf heeft belooft eerlijke recensies te schrijven dwingt Trina hem om een goede review van haar show te schrijven. Wanneer Robbie de review niet online zet word Trina woedend en drukt zijn kop een een kom paddenstoelensoep. Robbie vraagt André om advies en hij zegt Robbie dat hij de show als komedie moet recenseren. Wanneer Robbie André's advies aanneemt word Trina nog woedender. Ze stormt Robbie's les binnen en gooit Rex door het klaslokaal. Uiteindelijk recenseert Robbie het stuk als een leuke komedie. Trina treed aan het einde op voor een volle zaal.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki